WHM CLOUD
A társasházkezelő rendszer, amire szüksége van
A WHM Cloud felhő alapú társasházkezelő rendszer és könyvelő program, valamint komplex szolgáltatásai időt és energiát spórolnak meg Önnek!

Cégünkről
Ismerjen meg bennünket!
Szoftverünk története egészen 2012-ig nyúlik vissza, amikor hivatalosan is bemutatták az ország első, lakókkal interneten is kommunikálni tudó közös képviselő programot, a WEBHÁZMESTERT. A fejlesztés alapját egy 2003-ban kifejlesztett társasházkezelő alkalmazás, a Házmester adta. A program célja a kezdetektől fogva az volt, hogy a magyar társasházi törvényeknek kifogástalanul eleget téve a felhasználók tapasztalatai, igényei alapján kerüljön kialakításra.
Menedzsmentünk

Petioky N. Balázs
Ügyvezető igazgató

Szendrődi Réka Anna
Cégvezető
Értékesítési és Kommunikációs vezető

Neuzer Réka
Ügyfélszolgálati vezető
ELŐNYÖK
Valódi társ a társasházkezelésben
Célunk, hogy minimálisra csökkentsük a társasházkezelők terheit, így azzal foglalkozhatnak amiben a legjobbak
Bonyolult programok helyett
Egy teljes informatikai csapat áll a háttérben, hogy Önnek mindig naprakész és könnyen kezelhető szoftvere legyen
Kötelezettségek nélkül
Ingyenesen igényelhető demo verziónkkal szabadon próbálhatja ki rendszerünket
Gyors és időtálló megoldás
Nincs szüksége drága eszközökre és licencekre, ahhoz hogy rendszere ellássa feladatát, és levegye válláról a terhet
FUNKCIÓLISTA
A WHM Cloud társasházkezelő rendszer funkciói
Rendszerünk tervezése során kiemelt szerepet játszott, hogy átfogó megoldásokat nyújtsunk a társasházkezelés minden területén
Automatikus kamatszámítás
Ez a funkció jelenleg fejlesztés alatt áll. Jelenleg arra van lehetőség, hogy felparaméterezzük és időszakokra bontsuk a késedelmi kamatszámítást.
Online követeléskezelés modul
Bármilyen követelés merül fel a lakókkal, többi felhasználóval szemben, ez egyszerűen, online módon rendszerezhető, követhető és kezelhető.
Pénztárbizonylat
A házipénztárban történő ki- és befizetéseknél lehetőség van a felvitt bizonylatok nyomtatására.
Korlátlan hozzáférés
Adminisztrátorként több felhasználónak is adhatunk hozzáféréseket – a jogosultságok beállítására is lehetőség van.
Dokumentumkezelés
A társasház minden dokumentumát (pl. alapító okirat, SZMSZ stb.) rendszerezve, átlátható formában lehetséges kezelni.
Biztosítási alkusz funkció
A biztosítási alkusz feladata, hogy pontosan felmérje az ügyfél igényeit, majd annak kielemzése, feltérképezése után megkeresi a biztosítók termékkínálata között azt a terméket, illetve termékcsoportot, amely azt a legjobban lefedi.
Egyéb hasznos funkciók a lakók számára
A szolgáltatás össze van kötve a Számlázz.hu rendszerével, így egyszerűbbé válik a számlák kezelése. Elérhető a csekknyomtatási funkció és lekérhető a mérleg és az eredménykimutatás a könyvelésben tárolt információk alapján. A lakók számára a könnyebbé válik a szoftver kezelése, a szavazási funkció és mérőóraállás bejelentése.
Egyszeres könyvvitel
Az egyszeres könyvvitel (vagy egyszeres könyvvezetés) egy könyvelési módszer, amely – szemben a kettős könyvvitellel – csak a pénzeszközök változásait rögzíti.
Kettős könyvvitel
A kettős könyvelés eredményszemléletű, vagyis a költségek mindig ahhoz az időszakhoz kapcsolódnak, amikor a gazdasági esemény bekövetkezett.
Finanszírozási ajánlatkérés funkció
Ebben a funkcióban a WHM Cloud hitelkérelem, átfogó felújítási munkálat vagy pályázatok esetén alaposan feltérképezi a finanszírozási lehetőségeket, amiből az adott projektet végre lehet hajtani, majd a lehető legjobb opciókat tárja az ügyfél elé.
Garázs és tároló típusú albetétek számlázása
A programban lehetőség van arra, hogy az egyes garázsokat vagy különálló tárolókat külön kezeljük – és ha szükséges, ezekről külön állítsuk ki a számlát is.
VÉLEMÉNYEK
Rólunk mondták
A Webházmester társasházi szoftver a tökéletes megoldás
Korlátlan társasházkezelés fájlmegosztás a lakókkal!
Akár 4x gyorsabban is elérheti a szükséges adatait központi szervereinken!
Listaárunk 100 Ft + ÁFA / albetét / hó, de minden esetben személyre szabott kedvezményes díjat adunk az albetétszám alapján.
Az elérhető, mindig legfrissebb programverziót biztosítjuk.
Telefonos ügyfélszolgálat
és távsegítség
Időben: bármikor és helyileg: bárhonnan elérhető az alkalmazás
GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
Összefoglaló azon kérdésekből, amelyek felmerültek partnereinkben
Mind a bővítő, mind a hosszabbító kódokat a cég adja meg a programban, így kezelőként nem kell ezzel foglalkoznia. A bővítési vagy csökkentési szándékot az üzemeltető felé kell jelezni, akik segítenek megoldani azt.
Amennyiben adatvisszaállításra lenne szükség, akkor azt az ugyfelszolgalat@whmcloud.hu email címen tudja jelezni az ügyfélszolgálat felé. Az általunk megadott napi mentést vissza tudják tölteni a programba.
Igen, lehetőség van Tárcaregisztráció és elfogadóhely létrehozására a Barion rendszerével. Ennek részletesen, képekkel illusztrált leírását és útmutatóját bárki IDE KATTINTVA letöltheti.
A WHM CLOUD havi előfizetés alapdíja: nettó 100 Ft / albetét / hónap, ami az egységár és a kezelni kívánt albetétek számának szorzata. A tényleges ár egyedi megállapodás részét képezi, ami az alapdíj és az igénybe vett extra szolgáltatások összessége.
Létezik többféle csomagajánlat is, de a végső árat mindig egyedileg az ügyfél igényeinek megfelelően adjuk meg.
A WHM Cloud a partnerei részére megbízható, kiszervezett könyvelési szolgáltatást nyújt az egyszeres és kétszeres könyvvitel területén is. A könyvelések árai tartalmazzák az óraállások rendszerbe történő rögzítését, valamint a lakóknak e-mailben történő értesítését a rendezendő tartozásaikról. Egyszeres könyvvitelű könyvelés: 600 Ft + ÁFA / albetét / hónap. Kettős könyvvitelű könyvelés: 700 Ft + ÁFA / albetét / hónap.
Ingyenes demo igénylés
Töltse ki az alábbi űrlapot
Kérdése van?
Munkatársunk készségesen áll rendelkezésére:
Telefon: +36 30 637 1633
Email: sales@whmcloud.hu
Készítette: Marketing and More
2024 WHM Cloud © Minden jog fenntartva